Voge DS800 Rally debiutuje w Polsce. Duży adventure gotowy na wielkie podróże!

Informacja prasowa

W skrócie
  • Do oferty Voge trafia model DS800 Rally.
  • Znamy cenę, osiągi i wyposażenie standardowe!

Marka Voge mocnym akcentem zaznacza swoją obecność w segmencie motocykli wyprawowych. Do oferty trafia model DS800 Rally. Producent zapowiada, że maszyna ma łączyć długodystansowy komfort z możliwościami terenowymi.

Silnik i osiągi

Jednostka napędowa to dwucylindrowy silnik o pojemności 798 cm³, generujący 94 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego. W połączeniu z sześciobiegową skrzynią biegów zapewniać ma dynamiczne prowadzenie i prędkość maksymalną deklarowaną na poziomie 200 km/h. Zbiornik paliwa o pojemności 24 litrów powinien pozwolić na przejechanie ponad 450 km na jednym tankowaniu.

Zawieszenie i układ hamulcowy

Na wyposażeniu znalazło się zawieszenie KYB z pełną regulacją (skok 200 mm z przodu i 190 mm z tyłu). Motocykl stoi na szprychowych kołach w układzie 21/18”, obutych w opony Pirelli Scorpion Rally STR. Prześwit wynosi 220 mm. Układ hamulcowy dostarczyła firma Nissin – z podwójną tarczą 298 mm z przodu i 240 mm tarczą z tyłu. W standardzie dostępny jest ABS i kontrola trakcji z możliwością pełnego wyłączenia.

Wyposażenie dodatkowe

Na liście wyposażenia seryjnego znalazły się m.in.: kolorowy ekran TFT z łącznością Bluetooth, tryby jazdy (road i sport), system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS), podgrzewane manetki i kanapa, oświetlenie LED, gniazda USB (A i C) oraz gniazdo 12 V. Producent dodał też elementy ochronne, takie jak osłona silnika, handbary, gmole i centralna stopka. Wisienką na torcie jest fabrycznie montowana kamera 1080p z funkcją rejestratora jazdy.

Testy i przeznaczenie

Według producenta model DS800 Rally jest skierowany do motocyklistów planujących zarówno dalekie podróże asfaltowe, jak i wyjazdy w teren:

Został sprawdzony w testach na pustyni Gobi i w terenie krasowym. To sprzęt zaprojektowany, by wytrzymać
najtrudniejsze warunki, jednocześnie oferując komfort, jakiego oczekuje się od motocykla gotowego na wielkie podróże.

Cena i dostępność

Cena katalogowa w Polsce to  38 900 zł. Więcej informacji można uzyskać u autoryzowanych dealerów Voge oraz na stronie www.voge.pl.

Dane techniczne Voge DS800 Rally

• Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC, 798 cm3, chłodzony cieczą
• Moc: 94 KM (70 kW) przy 9000 obr./min
• Moment obrotowy: 81 Nm przy 6500 obr./min
• Skrzynia biegów: 6-stopniowa, slipper clutch
• Masa gotowa do jazdy: 213 kg
• Zbiornik paliwa: 24 l (zasięg ~460 km)
• Prędkość maksymalna: ok. 200 km/h
• Prześwit: 220 mm
• Wysokość kanapy: 850 mm
• Koła: 21” przód / 18” tył, szprychowe, tubeless

• Opony: Pirelli Scorpion Rally STR
• Zawieszenie: KYB, USD przód (200 mm), monoshock tył (190 mm), pełna regulacja
• Hamulce: Nissin – przód 2×298 mm, 4-tłoczkowe, tył 240 mm, ABS/TCS z możliwością
dezaktywacji
• Wyposażenie standardowe: TFT 7” z Bluetooth i trybami jazdy, TPMS, podgrzewane
manetki i siedzenie, kamera 1080p, światła LED + przeciwmgłowe, USB A/C i 12 V,
osłony silnika, handbary, centralna stopka, amortyzator skrętu

Przeczytaj też:

Voge 900 DSX – chińczyk z prawdziwą klasą, chociaż poprawić nieco można [VIDEO]

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button